Bismillahirahmanirrahim
"Aku memilih untuk berada di sini bukan kerana sudah penuh ilmu untuk berkongsi apatah lagi mengajar. Tapi, kerana ada satu rasa ingin aku sampaikan kepada kalian biarpun sebesar zarah, ku harapkan redha dariNya. Penulisanku adalah sebuah penceritaan yang kadang aku tak dapat ungkapkan dengan kata-kata atau bicara. Harapanku, luah rasa dan pandanganku yang tak seberapa ini mungkin boleh kalian ambil sedikit ibrah darinya dan semoga ada pula satu semangat yang ingin ku suntikan dalam hati-hati kita biarpun sekelumit cuma."

Wednesday, October 31, 2012

Tiada satu kepunyaanku

Ya Allah,
Engkaulah Pemilik Langit dan Bumi,

Aku selalu rasa..
Aku tak punya apa.
Langsung tiada satu yang menjadi milikku,
hatta kaki, tanganku ini juga bukan kepunyaanku
Hanya Engkau Pemilik segalanya.

Maka, aku 'pulang' padaMu,

Aku tak ada apa.
Langsung.

--------

Ya Tuhanku,
Ambillah hatiku...
ambillah..
Engkau uruskanlah..
Tolong uruskan.. aku tak mampu.

No comments:

Post a Comment

Thank you for your time to read. Leave a comment. Thanks again.